Kulak çınlaması neden olur: antidepresan suçlu olabilir mi?

Kulak çınlaması (kulak çınlaması) bazı antidepresanlar da dahil olmak üzere çeşitli ilaçlardan kaynaklanabilir. Tüm antidepresanların kulak çınlamasına neden olmaz. Antidepresanı kulak çınırlığınızın nedeni ise, başka bir ilaca geçmek sorunu çözebilir, ancak ilacı tıbbi yardım almadan bırakmayınız.

Antidepresanlar, kulak çınlaması tipinin aspirin, anti-inflamatuvar, kafein veya bazı antibiyotikler gibi diğer ilaç türlerine göre daha az sık görülen bir nedeni veya altta yatan sağlık koşullarıdır. Kulak çınlamasına neden olan bazı nedenler arasında gürültüye, kan damarı bozukluklarına, şeker hastalığına, alerjilere ve diğer tıbbi, nörolojik veya zihinsel sağlık sorunlarına uzun süre maruz kalma sayılabilir. Kulak çınlamasına yaşa bağlı işitme kaybı veya kulakta balmumu birikmesi de neden olabilir.

Antidepresanın veya başka bir şeyin kulak çınlamasına neden olup olmadığını belirlemek için doktorunuzla birlikte çalışmanız gerekir. Altta yatan neden tedavi edildiğinde belirtileriniz kaybolabilir.

Altta yatan sebep net değilse veya tedavi yardımcı olmazsa, işitme cihazına benzer bir cihazın zil sesini maskelemesine yardımcı olabilirsiniz. İlaç ve danışmanlıkta bir değişiklik de kulak çınlaması ile baş etmenize yardımcı olabilir.

İle

Doktorunu ziyaret et